166 milliárdot szórtak szét a gazdaságvédelmi alapból két nap alatt
A gazdaságvédelmi milliárdokból a Mészáros Lőrinc részvételével zajló Budapest–Belgrád vasútvonal felé is hullott.
A gazdaságvédelmi milliárdokból a Mészáros Lőrinc részvételével zajló Budapest–Belgrád vasútvonal felé is hullott.
Sorra fogadta el a Parlament azokat a törvényjavaslatokat, melyeket még március végén, korlátlan felhatalmazással a zsebében nyújtott be a kormány. Többségüknek semmi köze a járványhoz, ha csak annyi nem, hogy így sokkal kisebb visszhangja volt, mint lehetett volna egy normál időszakban.
A beruházás megvalósítása kiemelkedően fontos közérdek a kormány szerint. Mostantól tíz évig titkos is.
Az országgyűlés huszonegy előterjesztésről szavaz. Döntés születhet a Budapest–Belgrád-vasútvonalról és a Corvinus-modell kiterjesztéséről is.
A Gazdaságvédelmi Alapból tették át a pénzt az elsősorban kínai hitelből épülő beruházáshoz.
Szokatlan javaslat kerül a jövő héten a Ház elé.
A beruházás most 700 milliárd forintnál tart. Az építkezés iratait tíz évig titkosították.
A független országgyűlési képviselő parlamenti felszólalásában elküldte gyónni a Kereszténydemokrata Néppártot. Videó.
„A beruházás megvalósítása kiemelkedően fontos közérdek” a kormány szerint. És tíz évig titkos is, ha elfogadják a kabinet javaslatát.
A jövőben egy kínai egyetem is helyet kaphat Magyarországon.
A magyar külügyminiszter elárulta, mik a kormány céljai a kínai-magyar kapcsolatok területén: a Budapest-Belgrád vasútvonal hitelszerződésének mihamarabbi aláírása, új légi járatok indítása, újabb közös egyetemi program indítása, kínai akkreditálású érettségi bevezetése Magyarországon, két kínai bank Magyarországra telepítése.
Bige László bezárta a szolnoki gyárát; számszerűsítettük, micsoda pénzeső hullott a NER-elitre; aláírták a szerződést a Budapest-Belgrád vasút magyar szakaszáról. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Mészáros Lőrinc is érdekelt.
Lélegeztetőgép után új mértékegységet talált a Kétfarkú Kutyapárt a túlárazásra.
A kormány ráadásul azoknak a beruházásoknak a hasznosulását is veszélyezteti, amelyekre az elmúlt másfél évtizedben egyenként is több tízmilliárd forintot költött Magyarország.
Az Egyesült Államok budapesti nagykövetsége a Facebookon tett közzé felhívást.
A Németország felé tartó tehervonat a Budapest–Belgrád-vasútvonalhoz is visz pár konténernyi ellátmányt.
A 2400 év alatt megtérülő beruházás után a kínaiak további lehetőségeket látnak az együttműködésben.
Magyar emberek jutottak lehetőséghez – mondta a nemzetközi kommunikációért felelős államtitkár, amikor megkérdezték, miért a Mészáros család lesz saját maga alvállalkozója.
A Pénzügyminisztérium benyújtotta a vasútvonal magyar szakaszának megvalósításához szükséges hitelkérelmet.